> Punem pariu ca vrea sa autentifice niste clienti de retea de bloc? :)

Exact! Asta vreau sa fac. In retea au fost o gramada de routere hardware
in care mac-urile clientilor au fost trecute fara sa se mai noteze pe undeva
si
cui apartin ele. Isi luau prin dhcp si gata... nu ma intrebati de ce a fost
facut
asa ca nu eu am fost cel care a gandit sa se faca in modul asta... Acum am
scos acele routere hardware si le dau dhcp din server direct... cand
clientul
vrea sa deschida orice pagina l-am redirectat intr-o pagina www facuta de
mine in care isi completeaza datele din contract si mi le trimite pe mail-ul
meu.
Imi trimite si IP-ul dat de dhcp, dar pana citesc eu mail-ul poate ca omul
isi
opreste calculatorul si nu mai apuc sa-i dau arping sa-i vad mac-ul... Le-am
pus in formular si casuta sa-si scrie mac-ul... dar majoritatea habar n-au
ce e
aia adresa mac...
Intradevar, dupa ce am citit raspunsurile de la voi mi se pare logic sa nu
poata
lua mac-ul...
Si vreau sa imi cer scuze pentru facptul ca nu am specificat in mail-ul meu
ca
sunt un simplu administrator de retea si nu programator de meserie... mai
ales in PHP...