Chiar am facut o fapta buna!

Multumesc!

On 5/18/06, Mircea MITU <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
În data de Jo, 18-05-2006 la 11:50 +0300, Marius Stan a scris:

> Am patit si eu de vreo 2 ori.
> cea mai simpla verificare e sa le trimiti arhiva cu virusul aici:
> http://cgi.clamav.net/sendvirus.cgi
> Daca nu e recunoscut tocmai ai facut o fapta buna;
> daca il recunoaste fa upgrade la clamav.

De asemeni, daca ai dubii asupra unor fisiere si nu ai mai multi av la
dispozitie, le poti submite la www.virustotal.com, unde fisierul
respectiv va fi scanat cu majoritatea av-urilor existente (inclusiv
clam) si iti va returna rezultatul acestora.

Si iar faci o fapta buna, pentru ca daca unele motoare av nu detecteaza
respectivul virus iar altele, da, sample-ul va fi trimis la respectivii
pentru analiza.

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/