On 10:07, Adrian Coman wrote:

> habar nu am ... nu-s sysadmin de profesie si nau am timp sa invat prea
> multe, imi trebuie o solutie simplu de implementat.

> sunt mai multi useri care sunt locati in mai multe parti unde accesul
> este uneori restrictionat la http.

Pai Subversion cu al sau mod_dav si mod_dav_authz suporta autentificare
topor AuthBasic - folosesti htpasswd ca sa generezi fisierul cu
useri/parole ( in exemplul de mai jos "svn-users" )
iar in sectiunea <Location> mai bagi:
AuthType Basic
AuthName "Subversion repository"
AuthUserFile /etc/httpd/svn-users
Require valid-user

Un user o sa poata accesa repo-ul gen:
#export SVN=http://<user>:<pass>@svnserver.gigel.agigilesei.com/svn
#svn checkout $SVN/

Bafta
--
+ Lorin
+ BOFH excuse #345: Having to manually track the satellite.