Lun 12 Iun 2006 11:34 lonely wolf a scris:

> good point.
> Cristian, poti sa incerci chestia asta pe animalutele tale? Din doacele
> pe care le am in fata nu se prea intelege daca e sau nu acceptata clasa
> 0/0 pt remote IP address

        Sorry, sunt în producţie ale mele şi mult prea departe de mine...
        Dă un mail la RAL, vezi poate are vreo două aruncate pe undeva şi poate
să
verifice... sunt oameni serviabili...
        Dar parcă îmi amintesc că îmi zicea ceva de dulce dacă puneam 0/0 pe
acolo...

--
Cristi