salut!
am vorbit cu mai multe persoane in tema ca sa zic asa, toate care
le-ati zis  mai sus suporta wrt dar toate au aceeasi problema:
capacitatea de rutare este prea mica, nu o sa treaca de 30-35 mbps
nici la asus acela cu "mai mult ram si mai mult flash". in curand o sa
am un raspuns de la un prieten care are cate soekris, si cate are
disponibile sa le dea si o sa anunt pe discutia asta, poate mai e
vreun doritor.
regards

On 6/14/06, Ovidiu Constantin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
În data de Mi, 14-06-2006 la 17:19 +0300, Claudiu Chirita a scris:
> A pus careva openwrt pe wl-500g-premium?
> Am luat si eu unul, dar nu am avut inca timpul necesar sa ma "joc" cu
> el...
>
> claudiuc

Se poate, dar de ce sa strici ceva care merge bine? :)

Ovidiu-DA-are-si-client-bittorrent.

This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/

Today is the tomorrow we worried about yesterday!