On 6/14/06, mugur <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Salut,

Am instalat pe un Debian qmail si pentru el am incercat sa instalez si
sqirrelmail. Instalarea am facut-o dupa tutorialul de la qmailrocks.

Problema consta in faptul ca atunci cand incerc sa ma loghez pe
interfata primesc eroarea: "Error connecting to IMAP server: localhost.
111 : Connection refused". Am crezut ca este din cauza firewall-ului dar
la-m oprit si tot nu functioneaza.

As avea nevoie de cateva sfaturi in ceea ce priveste problema asta.

in primul rand verifica cu telnet daca iti merge serverul imap.. ai instalat
unul, nu ?

--
danyvip