On Tuesday 20 June 2006 11:54, George-Cristian Bîrzan wrote:

> Da, asta folosesc acum, dar e cam enervant... Daca scriu un mail nou
> intr-un alt folder...

Am citit manualul. Acolo scrie ca:
Set Identity To
This will set the identity that will be used if you reply to this
message.

Deci incearca sa creezi un filtru pentru mesajele care vin de pe
rlug@lists.lug.ro in care setezi identitatea la ce vrei tu. Cand
*raspunzi* la aceste mesajele, identitatea setata va fi solosita.
Stiu, nu e ce vrei tu, fiindca da scrii un mail nou tot va folosi
identitatea principala sau cel pt. folderul actual...

Am facut cateva teste (KMail 1.93, KDE 3.5.3):
- Set Identity To pentru mesajele trimise nu face nimic, functioneaza
cum am scris eu
- Rewrite header se pare ca merge si pentru mesaje trimise. Incearca sa
faci un filtru pentru mesajele trimise la rlug@lists.lug.ro unde
rescrii header-ul From cu ce vrei tu. (Replace=".*" With="You
<[EMAIL PROTECTED]>").

Andras

--
Quanta Plus developer - http://quanta.kdewebdev.org