On Wednesday 12 July 2006 13:00, Silviu Marin-Caea wrote:

> Cine are Windows, poate vedeti ce e in acest exe (Windows Media
> Encoder 9 Series x64 Edition).  Sunt niste .dll-uri numite wmo*
> prin el?
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=CC41218D-7
>E37-4546-BF0B-1276959EE3EF&displaylang=en

Chiar avand dll-uri native x64 (ca sa le zice windowsul la x86-64) si
care teoretic ajuta in practica deocamdata nu cred deoareca AFAIK in
primul rand iti trebuie un dll loader de linux care sa poata incarca
dll-uri de x64 si sa le poata executa. mplayer parca folosea niste
cod din wine pt dll loading si din cate imi aduc aminte wine are ceva
suport pt win64 dar nu stiu mai multe.

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
GPG : http://dizzy.roedu.net/dizzy-gpg.txt      WWW: http://dizzy.roedu.net