Hello Adi,

   Pui in toate locatiile acelasi subnet, apoi poti face tunele
intre linuxurile din locatii si sa activezi proxy arp pe
interfata ruterelor dinspre calculatoarele de proces.
Practic calculatoarele de proces cand vor cauta vecini din
acelasi subnet cu ele, le va raspunde ruterul (proxy arp)
care va avea rute /32 prin tunel spre locatia fizica a fiecaruia.

nu e elegant, dar timpul e scurt :)

Wednesday, July 12, 2006, 3:08:36 PM, you wrote:

> Daca tot e vorba de tunele IP, as vrea si eu niste sfaturi. Reteaua mea
> este impartita in patru zone (sa le zicem a,b,c,d), fiecare avand un
> router linux dedicat. Aceste routere se conecteaza apoi la eth1 al unui
> alt router linux care face legatura cu ISP-ul.
> Problema mea: unul dintre clienti are mai multe locatii pentru firma sa,
> distribuite in zonele a,b,c si d. La una dintre locatii are un server de
> baze de date la care se conecteaza calculatoarele din celelalte locatii
> si trimit periodic date. Ca sa-i functioneze, trebuie ca toate locatiile
> [...]

Best regards,
 Calin                            mailto:[EMAIL PROTECTED]