Florin Popovici wrote:
On 7/13/06, Arthur Kerpician <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Tarhon-Onu Victor wrote:
> On Wed, 12 Jul 2006, gaby wrote:

[...]
Nu stiu cine esti mr. Tarhon, este primul meu mesaj pe rlug. Nu insa si
[...[

Yep, e deja vineri. It starts :)
Domnule Arthur, am senzatia ca in urmatoarele 24h vei afla. Pentru
inceput, tocmai ai pierdut prima batalie:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=arthur+kerpician&word2=tarhon-onu+victor

Nu cred ca GoogleFight este in stare sa numere si bunul simt... Oricum, mi-am facut temele si eu. Bravo dlui Tarhon pentru articolele publicate si cunostintele lui (care recunosc, sunt peste ale mele) insa aceasta lista nu cred ca este "the hood", unde el scuipa in stanga si in dreapta, incheind solutiile cu "get fucked".

Ca de obicei, comunitatile romanesti sunt mai inflacarate decat ale lor, asa ca imi spun ultimul cuvant pe acest subiect aici.