On Thu, 13 Jul 2006, Arthur Kerpician wrote:

Si ca sa te calmezi justificat, get dexed at http://dexonline.ro/search.php?cuv=nivel&source= si invata plurarul de la "nivel" (BTW sa nu-mi spui ca a doua definitie confirma "nivelele" tale, care se refera la al 2lea sens al cuvantului, acela de instrument care "serveste la determinarea liniei (sau a poziiei, a suprafeelor) orizontale").

De fapt depinde cum privesti. Daca te gindesti la reprezentarea grafica a layerelor OSI (layer as in "strat", dintr-ala de care pomeneai in a doua definitie cu "suprafeele") s-ar putea sa ajungi unde trebuie. Daca vrei sa te certi cu careva cu privire la limba romana mergi in parlament si spune-le bosorogilor alora cam ce gindesc eu despre ei.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless