Teoretic trebuie sa mearga fara probleme insa ai grija la
nebuniile cu driverul placii grafice.Mai bine foloseste drivere
mai vechi dar stabile decat ultimul driver si al naibii de
sugubatz.

Am avut probleme cu un Ati Radeon 6550 atat cu driverele
de Lin cat si cu cele de Win.Imi dadea la un moment dat
VPU has recovered from an serious error si ori imi
trantea X-ul in lin ori in win schimba rezolutia la 640x480.
Placa testata cu acelasi driver pe mai multe calculatoare
facea la fel.
Am inlocuit driverul cu unul din Oct 2005 , nu mai retin
cersiunea si everyting returned to normal.

So , ATI sucks  ( din pacate ).

XGL merge impecabil setat corect si cu driverele instalate
si un pic coafate confurile.

Succes.