From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of Quamis
Sent: Wednesday, 9 August 2006 11:07 PM
To: Romanian Linux Users Group
Subject: Re: [rlug] Hardware or software error ?

e chiar asa de complicat de testat viteza unui fs? nu e prima data
cand va certati pt chestia asta. sincer am devenit si eu curios care e
mai bun.

se zicea ca reiser nu merge pe media busite...ba merge, am busit eu un
hdd, si a trecut singurel peste bucata cu bad din hdd, fara vreun fel
de probleme, acum nu stiu daca buseala era in tree-ul lui cu liste de
fisiere sau un partea de date a fs-ului...
ext3 in schimb mia crapat si fara vreun motiv aparent, si cu hdd-uri
busite, si cu tunare aiurea din hdparm(reiser nu mia pierdut date din
cauza hdparm-ului )

si pe bune..toti avem un linux pe undeva..un script sa faca careva,
creeat/sters mutat fisiere si cronometrat...it ain't hard...

On 8/9/06, David Williams <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

http://navindra.blogspot.com/2004/10/kde-dot-news-ext3s-miserable-failure.ht
> ml

Behalf

http://dizzy.roedu.net