-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of Vali Dragnuta
Sent: Thursday, 10 August 2006 6:04 PM
To: Romanian Linux Users Group
Subject: Re: [rlug] Fwd: [opensuse] Announcing free software graphicsdrivers
for Intel i965 chipset

On Thu, 2006-08-10 at 10:38 +0300, Silviu Marin-Caea wrote:
> Cel mai important din ce spune omul ala mi se pare a fi "programmable
vertex,
> geometry, and fragment shaders".  Asta inseamna niste placi grafice care
sunt
> in stare sa ruleze Xgl si jocuri rezonabile cu accelerare OpenGL.  Si
drivere
> open source, care merg out-of-the-box.
>
> Poate ca e, in sfarsit, primul producator de video (printre altele) care a

> priceput cum sta treaba cu Open Source.  In cazul asta, a marcat!

deobicei le tine inchise din cauza patent'urilor e mult mai greu sa se dea
unu pe altu in gat daca "fura idei de la unu la altu. Intel din pacate la
video carduri stau cam prost, nush ce mare branza in openGL face i965
sincer, poate vor ca opensource sa le developeze openGL drivere pe gratis.
Daca nVidia si ATI ar deschide driverele ar fi different kettle of fish :)