Salutare tuturor.

Am o mica nedumerire si m-am gandit sa pun intrebarea si aici.
Sa presupunem ca am o singura interfata eth0 reala si 3 interfete
virtuale eth0:1 , eth0:2 , eth0:3    cum fac ca traficul efectuat de cele 3
intefete virtuale sa fie insumat pe eth0 ?

Ideea este urmatoarea , intr-o reta de calculatoare exista limitare de 8K /s
per interfata , daca as avea 8 k per fiecare interfata si as putea insuma
traficul efectuat pe cele 4 interfete virtuale ar rezulta ca am 32 K / sec ,
problema care se pune este cum fac load balancingul si cum naiba pot face
acest lucru.

Este cam ciudata intrebarea dar ce ziceti ?  se poate ?

Multumesc

Aygun