On 8/18/06, Daniel Purdila <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
                Si eu am patit acelasi lucru pe debian si aveam la vremea
respectiva Xfree nu Xorg. Desi am citit si posturile colistasilor cred ca
problema se poate rezolva mai usor daca se tine cont de ce spun cei de la
macromedia:.Se instaleaza pachetul gsfonts-x11 care by default nu e instalat
pe debian ("NOTE: Macromedia Flash Player requires two font packages to be
installed, gsfonts and gsfonts-x11.")

nu stiu cum e cu flash-player, dar browserele si-n
general programele mai noi folosesc Xft (ceea
ce inseamna ca aplicatiile/clientii se ocupa de
font rendering, si nu serverul X, cum era pe
vremuri).

si am avut surpriza placuta dupa ce am instalat
mai multe pachete de fonturi (folosind procedura
standard de pe o distributie de-asta user-friendly)
sa constat ca trebuie sa modific manual
/etc/fonts/fonts.conf & stuff pt. ca sa poata fi
folosite.

daca faci dual-booting e o idee buna sa pui
pe-acolo:

<dir>/mnt/dos/winnt/Fonts</dir>
(de ex.)

pt. ca multe rahaturi cred ca e de la sine inteles
sa ai toate fonturile 'standard' de pe windows
instalate.