On Wed, 2006-08-23 at 21:02 +0200, Radu Radulescu wrote:
> mda si raspunsurile pe care le dau acele persoane nu contravin regulilor sau
> poate nu am inteles eu bine regulile.

"Maaamiiiii, da' si Ionel a dat cu pietre..."

> daca tot faci referire la ele ai grija ca toti sa le respecte nu doar
> anumite persoane si cu asta inchei ca deja am pierdut mult prea mult timp cu
> tampeniile astea ...

O data se trece cu vederea, a doua oara se mai iarta, a treia oara se da
cu bata. Una din regulile din lista prezentata spune ca atentionarile se
trimit pe privat. Fii sigur ca am trimis multe la diferite persoane.
Motivul pentru care nu am trimis si catre tine pe privat a fost faptul
ca mesajul continea si informatie consider eu utila pentru thread ceea
ce nu pot spune si despre mesajele tale care nu contin decat afirmatii
nefondate sau "adevaruri general valabile care se stiu".

> PS e outlook express de pe un windows XP

As fi fost mirat sa fie pe o distributie oarecare Linux.
Nu spun ca nu e posibil doar ca ar fi cel putin ciudat sa treci prin
atatea doar ca sa folosesti un client de e-mail cu atatea gauri de
securitate.

>  care nu e server e doar un calc pe
> care il folosesc sa ma joc in timpul liber  ( am grub pe el si cealalta
> optiune este kubuntu care este ptr teste ptr ca eu nu ma limitez ca altii
> doar la o distributie imi place sa testez mai multe si momentan e kubuntu )

Vrem fapte, nu vorbe. Am si eu un XP pe o partitie de pe workstation-ul
pe care sunt acum dar asta nu inseamna ca bootez in el ca sa trimit
mesaje pe RLUG.

> Radu Radulescu
> RHCE ( 803004423511344 )

Ne lasi ... (fill in "adevar general valabil")

--
Cioby limitatul.

Opiniile exprimate nu apartin nici unei companii.
Nu sunt sigur nici macar ca sunt ale mele.