Buna ziua.

Am un server de mail (doar cu asta se ocupa) cu care patesc deodata
urmatoarele (pana azi dimineata totul a fost ok):

1. La verificarea casutelor postale, clientul de mail spune "Host
contacted, sending login information" si sta asa cam 30 secunde, dupa
care incepe downloadarea mesajelor; la trimitere, sta tot cam atat timp
afisand "Connected to ... ", dupa care livreaza mesajul.

2. La conectarea prin ssh la el folosind putty apare "Using username
..." , apoi sta mai mult timp pana imi cere parola; inainte aparea imediat.

3. Cand dau comanda "/etc/init.d/iptables status", regulile apar foarte
greu, nu toate o data,ci cate una, la interval de cateva secunde.

Conexiunea cu serverul este de 100mbit, ping cu el am de 0.2ms fara
pierderi de pachete.
Va rog daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti ce ar putea fi si ce as putea
face.Va multumesc.