Salut! Revin cu o problema mai veche: WEBDAV cu apache2

Am urmatoarea configuratie in httpd.conf

#WEBDAV

DavLockDB /tmp/DAVLock
DavMinTimeout 600

<Location /exports/webdav>
   Dav On
   AuthType basic
   AuthName "webdav"
   AuthUserFile /exports/webdav/.DAVlogin
</Location>

Am verificat si modulele mod_dav si mod_dav_fs sunt cu siguranta incarcate.
Autentificare are loc, dar primesc mesajul: "404 File not found". Si
inebunesc pentru ca nu stiu la ce fisier se refera. Clar nu este vorba
de fisierul care contine userul si parola si nici nu e vorba de
folderul pe care vreau sa mi-l exporte, ca le-am tot schimbat si au
intervenit alte tipuri de erori.

Chiar nu stiu ce lipseste. Vreo idee?

Multam

2006/5/14, Daniel Toma <[EMAIL PROTECTED]>:
Mircea Popescu wrote:
> Salut!
>
> Vreau sa configurez un apache2 sa imi exporte in volum webdav. Am
> citit instructiunile, am incarcat modulele mod_dav si mod_dav_fs, am
> adaugat liniile in httpd.conf, am creat folderul de home al userului,
> am creat si fisierul cu parole ... totusi nu merge.
>
> Practic, internet explorer-ul imi deschide o fereastra, dar nu imi
> cere user, parola, nimic. Iar folder-ul respectiv e gol si read-only.
>
> Vreo idee?

Mai intai poti sa verifici in apache daca modulul webdav este incarcat.
Pe urma incearca din IE File->Open->[x] Open as Webfolder

--
Daniel Toma