TJ-RLUG wrote:
> Si o alta explicatie poate fi ca nu ne mai dorim 1000 CV-uri care nu
> au nici o legatura cu subiectul, dar lumea trimite prin Fax, posta,
> email, cunoscuti, SMS, porumbei etc ca doar "nu se stie niciodata".

la lista aia de requirements? ma rog, traim in rromania, da credeam ca
nu mai e asa de mare foamea ca acum cativa ani, de munca se gaseste
peste tot...

> Inca mai sintem traumatizati de procesul de angajare a unui Network
> Technician. Nu am timp din pacate sa va povestesc ce aventura a fost.
> Mai ales ca avem ambitia sa nu lasam HR-ul de capul lui in procesul de
> recrutare.

mda, deci se pare ca nu-s povesti ce-mi zicea un coleg ca anu trecut au
bagat anunt inclusiv pe trafic.ro si s-au laudat si cu cati bani
platesc, si le-au venit numai pafaristi.