* stan ioan-eugen wrote [Saturday, September 23, 2006 08:45:25 AM +0300]

> Salut, am şi eu o mică problemă. Am un sitem debian testing pe care
> mi-am compilat un kernel 2.6.17 şi problema este că atunci când incepe
> init 2.8? dă la fiecare script executat "eroarea" "chdir no such
> file..." de mai multe ori. M-am uitat puţin prin scripturi şi cred că
> are ceva legătură cu functiile log_XXXX din /lib/lsb/initfunctions.
>
> Ştie cineva cum pot să scap de mesajele astea?

 Problema apare doar cand butezi cu kernelul compilat de tine sau si cu cel
instalat de distro ?
Vezi daca ai instalat pachetul lsb-base, de el apartine
/lib/lsb/init-functions.

apare doar când bootez cu kernelul compilat de mine, la kernelul
"oficial" debian apare o singură linie de genul ăla.