Eduard Burlacu wrote:
> De acolo se poate să fie problema; eu, ca un neştiutor, am scris:

dude, ai idee cat de enervanti oamenii care se lauda de 2 ori intr-o
fraza ca ei nu stiu nimic in loc sa taca si sa sape?

> emerge ncurses

asta ar trebui sa fie suficient, daca merg compilate/instalate alte
programe care folosesc ncurses, gen mc sau dialog sau make menuconfig de
la kernel atunci problema e de la omgwtflol hacer's tool psybnc, care o
vrea vreo versiune din 1900 toamna (pe sistemele care cedeaza la
uneltele de 1337 h5x0rz sunt de obicei distributii din 1900 toamna cu
buguri din 1900 toamna), sau de la environment muci

> şi s-a instalat ncurses. Voi instala şi ncurses-dev; probabil că acolo e
> buba!

minas-arnor ~ # emerge -s ncurses-dev
Searching...
[ Results for search key : ncurses-dev ]
[ Applications found : 0 ]

nope, nu e acolo buba pt ca ncurses-dev nu exista; cauta intre tastatura
si scaun

[snip]
> Mulţumesc, am să încerc.

succes! si daca ai nevoie de ajutor let us know

P.S. eventual intra pe #mumu pentru o portie de rlug love