/* flame mode on */

... de la oamenii care va invata cum sa instalati pe RHEL/RHAS apache si
php cu ./configure&&make install sau rpm --force

http://www.oracle.com/technology/tech/php/htdocs/inst_php_apache_linux.html
Installing Apache HTTP Server
# tar -jxvf httpd-2.0.58.tar.bz2
# cd httpd-2.0.58
# ./configure --prefix=/usr/local/apache --enable-module=so
# make
# make install

Da, stimabililor, in caz ca nu stiati RHEL/RHAS nu au apache "din fabricatie",
si de asemenea
php se poate oracle-enabla doar prin slecarisme cu configure&&make
install.(Vorba cuiva pe #mumu
apacheul ala in tar.gz are mai multe pene )

/* flame mode off */

Pina una alta, sa asteptam sa vedem ce o sa se intimple. Probabil ca intr-o
prima faza orakel va
atrage doar piata de calici interesati doar sa plateasca mai putin. Pentru
altii insa alti factori
probabil vor cintari mai mult :
- track recordul in probleme de securitate al lui oracle ("unbreakable" e o
gluma penibila)
- experienta de aproape 0 a lui oracle in ce priveste mentinerea unui sistem de
operare (nu se poate compara cu
rh/altii, anyway la capitolul asta)
- tendinta oracle de a angaja dupa criterii cantitative si nu calitative.

Ma rog, ca sa nu fiu inteles gresit, imi doresc sa reuseasca. Insa sint destule
motive pentru care nu as
sari mai devreme de cel putin un an in barca linux a lui larry
->  cred ca mai are de adaugat niste catran si smoala ca sa nu ia apa :)

Ca sa nu las loc de vreo interpretare si vreo confuzie, cele de mai sus
reprezinta strict
parerea mea proprie si personala. Bazata pe mai mult decit simple lecturi pe
net ;) dar totusi
este doar parerea mea.