> Pentru ca atunci cand trece prin FORWARD la dus (spre exterior) are
> sursa schimbata (PREROUTING vine inainte de FORWARD).

Stai jos, 4!

Source NAT-ul se face la nivel de POSTROUTING. Deci, dupa FORWARD!

In netstat NU ar trebui sa ii apara 192.168.0.200, DECAT daca .200 e
ridicat pe masina Linux si incearca sa transmita SMTP. Cred ca un ip
addr ls ne-ar mai lumina din setupul lui.

In legatura cu conntrack ar fi o idee sa-i mareasca dimensiunea
(sys/net/ipv4/ip_conntrack_max) si hash size=ul pe la 7919 cand se
incarca modulul (modinfo ip_conntrack). (parca asta e ultimul nr. prim
pana la 8000, nu-l stiu pe dinafara, sau si la mine se observa a doua
bere?!:))

--
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg