sin wrote:
Dorin Lazar wrote:
sin wrote:
nu stiu cum vi se pare voua, da preturile lu redhat de suport mi se par
complet nesimtite pentru unii de vand munca altora.
  Pînă aici... Pînă una alta, distribuţia aia e şi munca lor, nu doar a
altora. Uită-te un pic la cîte contribuţii vin în proiectele OSS mari de
la [EMAIL PROTECTED] . Banii ăia pe suport nu sunt daţi degeaba.
  Dorin
atunci sa platesti suport doar cand ai nevoie de el. nu doar asa aiurea.
si ce daca proiecte mari sunt sponsorizate de redhat atata timp cat eu
nu le folosesc ?
:)) Nu foloseşti glibc-ul, nu? :) To'arşu' Embedded scrie pe tine. Busybox 'til death. Pînă una alta nu te cred, şi mă voi abţine de la a face comentarii pe seama a ceea ce zici tu aici. Nu spun că RH trebuie ţinut în viaţă împotriva naturii. Spun doar că Oracle o să-şi introducă picioarele în tine, marele lui fan. Pînă cînd nu o să văd măcar o parte din contribuţiile de la redhat.com secondate de contribuţii asemănătoare de la oracle.com, ceea ce au făcut cei de la Oracle e o mizerie.
  Dorin