> *buntu.  Daca Mark se trezeste intr-o dimineata cu p#$% pe alt crac al
> pijamalei, il da dracului pe Ubutu

Nu stiu daca ar fi neaparat asa. Adica omu' conform datelor pe care le
gasesc pe net are o oarecare istorie in software si in linux in
particular (cica ar fi fost si debilian developer in tinerete - cit de
semnificativ a contribuit insa nu stiu) si nu cred ca ar renunta la
ubuntu doar pentru ca i s-a sculat p*la pe partea cealalta intr-o
dimineata :) Si chiar daca ar renunta, codebase-ul ramine, il vor prelua
altii. Ca de exemplu FSF care si-a facut propria distributie bazata pe
ubuntu ( gayNewSense
http://www.desktoplinux.com/news/NS7506163557.html ).
Cit despre Ubuntu entarpraiz, nu are decit sa fie, atita vreme cit alea
free ramin asa cum sint acum nu cred ca va avea nimeni ceva de
comentat).

IMHO ce au facut pina acum cei de la canonical este ok, si in plus
atitudinea lor mi s-a parut a fi in general de bun simt,lipsita de
extremisme comerciale sau stallmaniste.