Cineva a pomenit mai devreme de gNewSense.

Personal mi se pare că FSF exagerează. Evident, e de dorit ca lumea să
folosească (şi să scrie) software open-source, dar asta nu înseamnă că
tot softul closed-source este în mod necesar „evil”. Practic ei iau altă
distribuţie (Ubuntu – pe care o şi denigrează în mod implicit ca fiind
„non-free”), îi rup două picioare şi-o mână scoţând chestii precum
suportul WiFi din kernel şi descurajând instalarea altor chestii free,
dar closed-source cum ar fi Adobe Reader sau Adobe Flash Player,
codecuri, drivere etc. Mie nu mi se pare că e „greşit” să foloseşti
aplicaţii closed-source sau chiar comerciale pe Linux. La urma urmei
prezenţa softurilor ălora contribuie în mod semnificativ la creşterea
popularităţii platformei Linux.

Voi ce părere aveţi?

--
C. Ovidiu