On Friday 03 November 2006 21:41, Silviu Marin-Caea wrote:
> Ca tot sunt discutii cu Red Hat si SUSE haters, m-am gandit sa torn gaz pe
> foc.
>
> Si anume sa fac un top personal al entitatilor care contribuie la Linux,
> dupa importanta contributiei.  Adica un "Mari Linuxari" :-) o lista de mere
> si pere care nu ar trebui comparate, dar totusi.
>
> Iata:

Parerea mea e ca topul e gresit din start deoarece in majoritatea soaftelor
listate de tine jos (care ar fi cica "dovezi") contributia comunitatii (prin
comunitate ma refer la oameni care au contribuit cu ceva desi nu sunt
angajati de institutiile referite) este mult mai mare decat a oamenilor
platiti de institutiile listate. Da, de multe ori acesti oameni sunt persoane
cheie in proiectele respective (fiind creatorii, matainerii sau chiar cei
care ca persoana separata au scris cel mai mult la acel proiect dar asta nu
inseamna ca a scris mai mult decat comunitatea la un loc in acel proiect).

Bine ca apoi stam sa gandim ce inseamna sa contribui mai mult, cum analizezi
asta ? Consideri dezvoltarea mai importanta decat bug reporting-ul ? Daca da
cum apreciezi calitatea dezvoltarii vs cantitate ? etc

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
GPG : http://dizzy.roedu.net/dizzy-gpg.txt      WWW: http://dizzy.roedu.net