On Friday 10 November 2006 09:47, Victor Larie wrote:
> Ei bine, sunt total incepator si vreau sa ma descurc cu linuxu'. Same
> old... Am un suse 10 si cam putin ram, doar 256. Am pus kde si merge cam
> greu daca dau drumu la firefox si la vreo inca cateva chestii. Se poate
> optimiza in vreun fel sau trebuie apelat la upgrade-ul de ram pe care
> momentam n-am de unde sa-l iau?

Pai, ca prima chestie ar fi optimizarea accesului la disc.  Banuiesc ca ai
Parallel ATA.

Pui asta in /etc/init.d/boot.local
hdparm -d1u1c1W1 /dev/hda

Da un man hdparm ca sa intelegi ce inseamna toate acelea.

SUSE pune default DMA, asa ca -d1 e oarecum in plus, dar l-am pus din
obisnuinta.

> Am mai pus si alte window managere, dar cel putin alea pe care le-am
> incercat eu aratau groaznic in comparatie cu kde-ul.

Am o cutie cu SUSE 10, are DVD9 si manual, ti-o dau cadou, moka, numai sa vii
s-o iei.  Vrei?