Victor Larie wrote:
Ei bine, sunt total incepator si vreau sa ma descurc cu linuxu'. Same old... Am un suse 10 si cam putin ram, doar 256. Am pus kde si merge cam greu daca
dau drumu la firefox si la vreo inca cateva chestii. Se poate optimiza in
vreun fel sau trebuie apelat la upgrade-ul de ram pe care momentam n-am de
unde sa-l iau?

Am mai pus si alte window managere, dar cel putin alea pe care le-am
incercat eu aratau groaznic in comparatie cu kde-ul.

magia linuxului e ca poti sa-l configurezi cum vrei.

de ex :
apesi niste taste si incep sa apara ferestre, sau se da sunetu mai incet, sau se schimba melodiile . pt un necunoscator e magie curata, mai ales daca pui si un xosd.

configurarile astea le poti face in orice window manager. exista inclusiv unu de arata a xp, daca vrei sa-ti bulversezi prietenii.

dupa un timp vei observa ca :
1. nu folosesti integral functiile window managerului
2. preferi sa se deschida ferestrele f. repede ( KDE e slow oricat ram pui , poate un dual procesor ar rezolva problema ) 3. atat aplicatiile gnome cat si kde , cat si ce-or mai fi functioneaza indiferent de window managerul ales
4. linux console rulez