Salut tuturor,
Am luat un dell e521 (x86_64) care vine cu o placa de
sunet onboard. XP-ul preinstalat o vede ca "SigmaTel
high definition audio driver" si functioneaza foarte
bine. In BIOS nu spune decat ca e prezenta o placa de
sunet onboard, nu si numele.
Am instalat SUSE 10.1 (alta distributie pe 64 de biti
pe care am incercat-o a fost Ubuntu 6.10 dar n-a mers)
si-mi vede placa de sunet ca fiind nVidia. Evident ca
alsaconf o configureaza ca atare si nu functioneaza.
Pe internet n-am gasit driver-e pentru placa asta.
Defapt am gasit ceva la dell (un rpm pentru redhat).
L-am incercat si nu merge nici ala.
Nu mai spun ca sistemul este cam instabil pe linux,
iar pe windows n-are probleme.

Orice idee constructiva e bine venita,
Dragos