On Fri, 10 Nov 2006, Victor Larie wrote:

pai nu pot sa-l las in pace! vreau in principiu sa fac aceleasi lucrui pe
care le fac si in windows, chestii banale de user chior, fara ca sa-mi rup
gatu cand vad ca n-am suficiente resurse. (or sa vina si alea, da pana
atunci...) si sa am in acelasi timp posibilitatea sa invat linux. e
frustrant sa te schimbi intre linux si win ca acuma vrei sa inveti si acuma
vrei sa folosesti coampa for fun.

pai pe wingoz chestii gen cron, apache, postfix (sendmail, qmail etc) nu sint ornite default. Wingoz vine doar cu notepad wordpad si paint. Ca sa obtii aceeasi chestie ca pe wingoz ar trebui sa nu pornesti nici un daemon pe linux si un kde atrofiat.

--

640K should be enough for everybody