http://iptraf.seul.org/

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of Adi Andrei
Sent: Monday, November 13, 2006 12:01 PM
To: rlug@lists.lug.ro
Subject: [rlug] Vizualizare trafic instantaneu efectuat de catre un IP
dinLAN

Ma intereseaza o anumita comanda sau modalitate de a vizualiza traficul
instantaneu efectuat de la/catre un IP pe o anumita interfata de retea.
Adica, daca eth0 este interfata catre ISP si eth1 interfata catre LAN,
ruland acea comanda pentru interfata eth0 sa-mi afiseze traficul efectuat pe
internet, iar daca o rulez pe interfata eth1 sa-mi afiseze traficul efectuat
pe internet + traficul efectuat cu celelalte host-uri din LAN (care nu sunt
in acelasi subnet). As prefera sa vizualizez acele valori separat pentru
upload/download.
Multumesc!

This message has been scanned for viruses and dangerous content by
MailScanner, and is believed to be clean.

believed to be clean.