Hello Adi,

> Si ca sa fie si mai complet, ma intereseaza sa obtin aceste valori pentru
> fiecare IP separat pentru ca la anumite intervale de timp sa le pot trece si
> intr-o baza de date. Deci cam asa:
> dau comanda care are ca variabile eth, ip si eventual ce reprezinta acel ip
> (dst sau src) si primesc ca raspuns o valoare.

eventual iti pot spune cum am facut eu (pentru un numar de cate sute de
ip-uri merge)

am creat lanturi iptables exact cum am vrut eu, cu fiecare ip upload,
download... pe porturi, pe clase, tot ce vrei

la fiecare 5 minute golesc lanturile si valorile le iau si le bag in
baza de date, fac si grafice in acelasi timp.

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:[EMAIL PROTECTED]