In momentul in care ai optat pentru qmail te-ai inhamat la un setup de
tip "do it yourself". Si deci nu ai nici o scuza ca nu ai citit
documentatia :)
In general cei de la qmailrocks nu sunt prea bine vazuti fiindca iti
dau o instalare out-of-the-box din care nu ai inteles nimic, si pe care
nu o poti depana. Pentru Linux incearca documentatia de la
http://shupp.org/toaster
Mai departe, vorba unor clasici in viata, eu unul as purta discutia doar
cu facturierul pe masa :)
Ideea e ca pana sa postez pe acest mailing list problema am cautat o rezolvare la ei. Se para ca pana la urma era din tcp.smtp. Asta am aflat-o incercand diferite configurari ale acelui fisier. Acum se pare ca accepta mailuri de la diverse domenii, dar de la al meu de ex inca nu vrea si nu am aflat de ce. Oricum nu e primul qmail pe care il instalez dupa tutorialul celor de la qmailrocks, in schimb e primul care pune atatea problme.

E buna de stiut varianta cu toaster pentru viitor.

In alta ordine de idei acel clasic, aflat inca in viata, ar merita sa i se ridice o statuie pe undeva :) .

mugur