On 11/14/06, Mihai <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Nu este ceea ce am intrebat

daca vrei sa te atasezi din mers la un terminal si sa captezi
tot ce trece pe acolo (asa cum faci cu pcap/tcpdump pe
o interfata de retea), nu cred ca exista metoda standard
in linux pt. asa ceva (linux nu foloseste streams ca sysv,
si nu stiu sa existe un mecanism general sa bagi un filtru
pe sockets, terminals, pipes, etc).

de obicei e mai usor sa dai un 'strace -e read,write -p ...' pe procesul
care ruleaza in terminalul respectiv (sau pe cel care controleza
partea de master daca e un pty - ex. xterm) si sa filtrezi output-ul
cu awk sau perl ...