On Thursday 16 November 2006 12:03, Dragos Visan wrote:
> Eu iti recomand sa ramai cu incredere la .rpm'urile si .deb'urile tale.
> Te-ai documentat si tu macar de ce nu apare */lib64 in tgz'u ala? Sau
> macar cum au fost compilate binarele din tgz'u ala? Daca pana acum se
> cautau libraries in */lib64 ei afla ca acum nu se mai cauta acolo.
> Singurul lucru pe care saracele binare il mai cauta este linkerul ala
> dinamic aka /lib64/ld-linux-x86-64.so.2 .

Eu am recunoscut ca sunt mai prost, ca nu am facut nicio distributie, si
niciun software, drept urmare o sa pun urmatoarea intrebare. (Si nici nu am
rulat vreodata vreun sistem de genul)

Cum faci un system pe care sa poti rula si aplicatii pe 32 de biti avand
doar /lib/ cu un ld.so in /lib64/? Adica, fara sa manaresti la compilare
toate makefile-urile sa le zici sa link-eze cu libc64, sau libpana64...

--
George-Cristian Bîrzan