On Thu, 2006-11-16 at 13:39 +0200, Dan Uscatu wrote:

> ce n-ai inteles, e vorba de alte interese la mijloc.
> lista e un fel de #mumu, vedete plictisite care nu mai au pe cine
> injura/de cine face misto.

Multumesc, nu am mai ras atat de cand a anuntat arny ultima versiune de
q_install.

> asta tine atit de lipsa de chef , dar si de
> faptul ca unii prefera sa o faca pe bani.

Cand se intreaba de 3 ori acelasi lucru si anume "cum se da ls" ti se
cam ia.... si atunci daca tot te preacurvesti si faci search pe google
in locul lui pentru ca ii este lene si e mai simplu sa intrebe pe rlug,
macar sa o faci pe bani.

Nu cred ca ti s-au cerut bani cand ai venit cu o problema interesanta.

> dar atunci nu-i inteleg ce mai cauta aici.

Exista multe feluri de a ajuta, nu neaparat prin a posta raspunsuri
stupide la intrebari si mai stupide.

--
Cioby "VIP in progress"

Opiniile exprimate nu apartin nici unei companii.
Nu sunt sigur nici macar ca sunt ale mele.