On Thursday 16 November 2006 15:19, Dan Uscatu wrote:

> sa repet: nu vreau sa verific pe rind toate directoarele sau toate
> mountpointurile. era o conditie de baza. de ce ? pentru ca asa am pus eu
> problema si am specificat clar ca nu ma intereseaza o astfel de metoda.

Important e sa nu te superi, sa-ti iei jucariile si sa pleci. La orice altceva
putem lucra.

> te las pe tine sa-ti imaginezi de ce :)

Chiar nu-mi imaginez, in afara de faptul ca poate ai mount point-uri NFS care
nu mai raspund si s-ar "agata" testele. Daca altul este cazul, chiar te rog
sa-mi spui, ca imaginatia mea, cel putin, nu bate atat de departe.

> asta e fix ca aia cu "cum fac
> xxx in qmail ?" "instalezi postfix". multumesc !

Cu placere, pentru mine este un challenge sa fac chestiute in bash.

Mihai