----- Original Message ----- From: "sin" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Thursday, November 16, 2006 11:45 PM
Subject: Re: [rlug] wtf is lug ?

Dragos Visan wrote:

* Bluewhite64 Linux

[snip]

Bun.
Poate ca are cunostintele necesare. Pana acum am o masina cu bluewhite64 pe ea care e in productie de vreo doua luni. No crashes, no screwed up
software, like stiu eu cate alte distributii, un kernel decent etc.
Daca nu va fi capabil, probabil ca va fi ajutat, atata timp cat doreste
sa continue proiectul. A fi capabil tine si de timp si de bani si de
femeie samd.

si uite asa se ajunge la concluzia ca nu e bine sa apelam la
securesystems.ro pentru instalare/mentenata de masini linux ca ne trezim
cu alt OS pe ele decat Linux.

<offtopic>
Cred ca ar trebui pus ceva un ServerAlias pe acolo ca daca dai http://securesystems.ro apare pagina default de la Apache.
Daca asa trebuie sa fie, sorry pentru comentariul idiot :)
</offtopic>

<ontopic>
Why do you argue anyway?
</ontopic>