Nicolae Serban wrote:
dap asa a fost, dupa ce am dat comanda de care mi-ai zis imi apar fonturile
se vede ceva mai bine :)

Mersi mult

On 11/18/06, Vali Dragnuta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On Sat, 2006-11-18 at 11:22 +0200, Nicolae Serban wrote:
> Folosesc Gnome 2.14 | FireFox 2.0 Mersi mult Vali Dragnuta se vad mai
bine
> acum
> ce e interesant este ca tot nu apar in lista fonturile MS :(
Cum ai instalat ms fonts ? In mod normal ar trebui sa faci asa :
apt-get install msttcorefonts
... si sa astepti, pt ca pachetul msttcorefonts este doar un script care
le downloadeaza de pe internet si le instaleaza. Procesul de download ar
trebui sa fie vizibil (textmode progressbar ).

salut,
cam care ar fi rezolvarea problemei de mai devreme pentru un server care nu are x instalat, ci doar functioneaza ca server web?
multumesc,
mugur amariei