George-Cristian Bîrzan wrote:

> Si securesystems.ro, fara www, e doar un frontend pentru firma asta de
> care vorbesti? Pen' ca nu recunosc niciunul din cei 3-4 clienti ai
> vostri.
>
> Asa pot sa zic si eu ca lucrez pentru o firma care are 10000 locatii in
> RDS. Am zis.
>
> Si, revin, de unde stii tu ce echipamente are RDS, client fiind...
> Sunt foarte multi la support care habar nu au, si stie un client...

Pot sa te intreb si eu ceva?
Care e problema ta? Te platesc astia de la rds sa le faci reclama pe
internet or what?

Da, cunosc ce echipamente are rds because level 2 suport cu care culmea
se poate discuta. Dar pentru numele lui Dumnezeu, daca ma mut vreodata
in Constanta, imi iau romtelepom in loc sa ma duc la rds.

Si nu ma mai ameti atata. Ca iti explic o situatie tie aici... ca sa o
vada toata lumea.

Se ia un client, o fibra, niste mbiti in extern. Se adauga un switch pus
intr-o sala de net. Se taie netul la sala de net. Sala de net trage
switch-ul din priza. Ramane toata partea Rahova fara RDS (vorbesc de
bucuresti, ca sa ne lamurim). Daca nu ma crezi... intreaba la voi.