On Monday 27 November 2006 15:36, Dumitru Ciobarcianu wrote:
> On Mon, 2006-11-27 at 15:27 +0200, Tiberiu ATUDOREI wrote:

> google stiu si eu sa folosesc :)
>
> Ce intrebam eu (nu cu atatea cuvinte intr-adevar) in mailul initial era
> si daca a lucrat cineva cu ceva asemanator si daca da, de la cine a
> cumparat ce.
Da, eu am facut mai multe retele de genul asta, poate ca solutia mea e pe
"genunchi" dar eu am cumparat calculatoare second PII/350/64 MB RAM, pe la
vreo 3 mill. bucata cu tot cu monitor de 17", si merg destul de bine.
Acuma depinde cat de restrans e bugetul sau cat de bine vor sa arate
calculatoarele respective.

Numai bine
--
Enexis