On Wed, 2006-12-06 at 01:20 -0800, Tatulescu Andrei wrote:
> in legatura cu providerul, am luat legatura cu providerul dupa toate
> incercarile mele si am rezolvat-o foarte repede. Totul s-a rezolvat
> pentru ca adminii de acolo avusesera astfel de probleme, rar mi-au
> spus ei, dar au stiut cum sa o rezolve.

Probabil au pus arp static in router.
Dar asta nu e ok, cel putin din punctul lor de vedere.
Nu au facut decat sa "paper over the problem".

Daca nu ajungea arp-ul in router inseamna ca disparea si din tabela mac
a switch-urilor de pe drum. Acum cu atat mai mult. result = unicast
flood. Cand ai pentru un singur ip nu e mare problema mai ales daca e
doar traficul de in al unui webserver. Dar sa nu cumva sa faci asa ceva
pentru un leecher dc++ sau torrent...

Mai departe e pe offtopic daca e cazul

BTW, fa te rog wrap la 72 de coloane.

--
Cioby "retelistica e grele"

Opiniile exprimate nu apartin nici unei companii.
Nu sunt sigur nici macar ca sunt ale mele.