On 12/4/06, Lavinia Gheghea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Buna.
Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie , dar am o problema care ma
framinta de vreo saptamina si trebuie sa-i dau de cap.
Am instalat slackware 10.1 si am incercat sa instalez clamav pentru
sendmail.Am dat jos de pe net packgeul clamav-0.85-i486 , l-am
instalat  pina aici toate bune si frumoase.Cind pornesc rc.clamav, clamav
isi face socketul de care are nevoie si pidul dar clamav-milter nu isi face
nici socket, nici pid si de aici sendmailul nu merge cu clamav-milter.
Clamd.conf : are urmatorele linii decomentate:
ScanMail
LocalSocket /var/run/clamav-milter/clamd.sock
Pornesc  clamd si isi face socket si pid, pornesc clamav-milter cu lini de
comanda : clamav-milter -lo --max-children=2
local:/var/run/clamav-milter/milter.sock nu zice nimic dar nu isi face nici
socket nici pid.
Pornesc sendmail dupa ce in prealabil in sendmail.cf  am linia
:INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter',`S=local:/var/run/clamav-milter/milter.sock,
F=, T=S:4m;R:4m')  si imi da eroare: milter.sock is missing.
As dori sa-mi raspundeti si mie referitor la aceasta problema sau cum pot
instala clamav sa mearga cu sendmail pe slackware.Am nevoie de ajutor in
aceasta problema.
O zi buna
Avy

clamav-milter cred ca foloseste acelasi socket ca si clamav, adica in
sendmail.cf
sa fie trecut clamd.sock si nu milter.sock si bineinteles sa aibe drepturi
de scriere in
/var/run/clamav-milter

--
Besides, I think Slackware sounds better than "Microsoft," don't you?