Buna,

Am o problema cu Asterisk, inca nu am gasit cum sa il fac sa sune afara un
numar. Ce vreau sa fac e astfel, cineva ma sun ape did asterisk face astfel:

exten => s,1,Answer()
exten => s,2,Playback(zi-cine-esti);plays o fila zi-cine-esti.gsm in care
zice "zi cine esti apoi apasa #"
exten => s,3,Record(/tmp/problem:gsm); ia raspunsul
exten => s,4,Wait(1)
exten => s,5,Playback(stai-un-pic); plays o fila in care I zice sa stea un
pic
exten => s,6,Park(); il parcheaza si ii pune ceva muzica

acum ce vreau este ca Asterisk sa ma sune pe mine sa dea play la
zi-cine-esti.gsm si daca eu apas pe 1 sa ma conecteze sau daca apas 2 sa il
trimita la casutza postala sa lase acolo un mesaj.

Din cate am citit nu gasesc nimic in asterisk referinte sa sune afara decat
prin .call file care nu cred ca face ce vreau eu, adica sa imi dea optziuna
sa apas 1 sau 2

Daca cienva stie cum se poate face apreciez mult o mana de ajutor

D.