Eu am trecut dupa doi ani de SusE si Ubuntu inapoi la Mandriva 2007.
Stabil, arata bine, pachete foarte mishto facute. Se gaseste un singur
DVD cu distro pe 32 si 64, si instalarea merge ca unsa. Avi-uri si mp3
din fuleu, dar ca la orice distributie 'actuala' cred ca trebuie sa
mai dai vreo doua linii de comanda cu urpmi ca sa adaugi pachete din
Penguin Liberation Front (PLF) pentru alte dracii. DVD-ul nu include
chestii non-free.
Incearca sa faci DL la Mandriva One, care este partea de live CD.
Exista variante de KDe si Gnome, si au si chestii non-free). E drept
ca desktopul are un orange 'placut' de ti se strepezesc ochii. Tot asa
de adevarat ca la varianta aia de pe DVD (varianta 'Free') are un
desktop albastru pe care nu am gasit de cuviinta sa il schimb de cand
l-am instalat.
Pe calculatorul asta de il am acum a poposit efemer si kubuntu 6.06
LTS, si kubuntu 6.10 64 de biti, si Opensuse 10.1. voiam in una din
zilele astea sa ii dau o sansa pe un alt hdd si lui opensuse 10.2, dar
cred ca va fi pierdere de vreme.
A, si compbiz/aiglx a mers din fuleu pe 945. si arata si se misca f
bine, fara blocari sau degradare de performanta.

Ender