On Fri, Dec 08, 2006 at 10:25:17AM +0200, Dorin Lazar wrote:

>   Vrea să folosească Linux. Oricum, întrebarea aceasta e pusă şi
>   pentru mine, pentru că pînă la urmă nici mie nu mi-ar strica un desktop
> decent acasă. Doar vreau să aflu părerea listaşilor. Eu unul folosesc
> RH/FC de ceva vreme (de pe vremea lui RH 6.0) aşa că mi-e cam greu să
> mă mut, dar poate dacă văd vreo alternativă interesantă o să o fac.
incearca fluxbox, :-), pe Debian. :-). Eu am folosit tot rh de la 4.2,
incoace si am migrat definitiv pe Debian din mai multe motive.

>   El oricum o să testeze toate propunerile. Am notat pînă acum un
> kubuntu şi un openSUSE (care oricum erau pe lista mea), şi am mai
> adăugat şi un Mandrake de testat. Singurul lucru pe care îl mai vreau
> sunt sfaturi de configurare, şi pentru SuSE şi pentru FC6 am primit ceva
> sfaturi.

pune si debian, :-), pune alt desktop decit kde sau gnome, fluxbox e cred
cel mai potrivit, dai posibilitatea sa vada ca mai exista si altceva decit
control panel, :-). Asta se extinde si la scule.

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I
have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Buddha (563BC-483BC)