Emil Sirbu wrote:

xcdrwrap este setuid? Vezi /usr/doc/xcdroast.../README.nonroot sau http://www.xcdroast.org/xcdr098/README.nonroot.txt
Da xcdrwrap este setuid (mode 4755), modul non-root activat si totusi nu merge; mesajul de eroare este:
>cdrecord: Cannot allocate memory. Cannot get SCSI I/O buffer.
>Waiting for data on stdin...
si cum am spus intr-un mail anterior daca folosesc urmatoarea secventa:
>bash-3.1$mkisofs -l -r -o 1.iso video/
>bash-3.1$cdrecord -v dev=/dev/hdc speed=16 1.iso
nu ridica absolut nici o problema in schimb daca vreau sa fac acelasi lucru cu xcdroast primesc eroarea de mai sus. Ma intereseaza daca foloseste cineva xcdroast 0.98alpha15 in combinatie cu kernel 2.6.17.13 sau mai mare si functioneaza in mod !root si poate sa-mi dea niste lamuriri sau un hint ceva...
Multumesc!

--
Catalin Petcu