> Probabil ca are o linie extrem de proasta acolo, si prefera sa
> instaleze intii ceea ce ii este necesar pentru destinatia sistemului
> (din considerente de timp) si apoi sa lase updateurile sa se faca in
> ritmul lor in citeva ore. Altfel, da, in mod normal este preferabil
> sa aduca intotdeauna ultima versiune, sau ultimul patchlevel.

Nu. Am instalat kdevelop si normal ca sunt f. multe pachete de
dependinte care nu au avut security fixes (decat 2-3, poate).

Si din repository de update aduce intotdeauna DACA are de ales intre
repository fix si cel de update. Numai ca el intre doua repository fixe
alege internetul si eu vreau sa aleaga intai DVD-ul... Ma rog, pana la
urma am dezactivat oss-ul din mirror care 99% e pe DVD (mai sunt ceva
pachete lipsa, sa existe diferenta intre dvd-ul cu bani si cel free,
dar de obicei sunt chestii exotice - gen exim, vlan)... si am rezolvat
problema. daca e ceva ce nu gaseste, ma duc si iau manual si gata :)